- 25 kwi 24 /
- Selgros Cash&Carry
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Do Twoich zadań będzie należeć:
- bieżąca organizacja pracy sekretariatu,
- organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
- obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),
- przygotowywanie prezentacji i raportów,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji e-mail i poczty,
- obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych.
Poszukujemy Osób:
- posiadających umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
- posiadających znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową,
- z doświadczeniem w pracy w obsłudze kadrowej pracowników,
- nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
- posiadających znajomość pakietu MS Office,
- wykazujących się samodzielnością w działaniu i odpowiedzialnością,
- pracowitych i zaangażowanych,
- z wysoką kulturą osobistą i zdolnościami interpersonalnymi.
Mile widziane:
- znajomość systemu kadrowo-płacowego (Płatnik, SAP HR).
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Podobne ogłoszenia:
Asystent dyrektora
24 kwi 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Zabrze
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora, wsparcie każdego z działów.Osoba na stanowisku asystenta dyrektora będzie odpowiedzialna za...
Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora
22 kwi 2024
Mercure Kraków Stare Miasto
Kraków
Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych...
Asystent dyrektora
15 kwi 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
Praca w charakterze asystentki zarządu, obowiązki: dbanie o wizerunek Fundacji, prowadzenie korespondencji tradycyjnej i mailowej, obsługa lini telefonicznej, dokumentowanie działań w mediach społecznościowych, prowadzenie listy obecności, kart konsultacji...
Komentarze