- 22 kwi 24 /
- Mercure Kraków Stare Miasto
Mercure Kraków Stare Miasto
W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień, analiz biznesowych i prezentacji, a także za prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy Dyrektorem Generalnym a zespołem Liderów departamentów. Do Twoich zadań będzie również należało prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, a także dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami. Koordynowanie kluczowych projektów z zakresu administracji, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu będzie ważnym elementem Twojej pracy.
- zamiłowania i pasji do hotelarstwa
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
- profesjonalizmu w realizacji zadań, samodyscypliny i zaangażowania
- umiejętności koordynacji wielu projektów jednocześnie, priorytetyzacji i pracy pod presją czasu
- smykałki do efektywnego analizowania danych ekonomicznych
- umiejętności swobodnego redagowania pism i komunikatów
- praktycznej wiedzy z zakresu obsługi profili biznesowych w mediach społecznościowych
- nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
- rozumienia specyfiki usług premium
- zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów we flagowym hotelu marki Mercure, położonym w pierwszorzędnej lokalizacji w samym centrum Krakowa
- będziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty
- otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, bezpłatne posiłki w czasie pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne
Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.
Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!
Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!
#BELIMITLESS
Podobne ogłoszenia:
Asystent Dyrektora
03 maj 2024
NADZEYA KHAROSHKA NDIAX
Warszawa
Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie...
Asystent dyrektora ds. planowania
01 maj 2024
ARINET sp. z o.o.
Gliwice
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie...
Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową
25 kwi 2024
Selgros Cash&Carry
Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa...
Komentarze