• 16 maj 24
  • /
  • Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

Ogłoszenie numer: 8996848, z dnia 2024-05-16

Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz

 

Opis stanowiska

  • Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących;
  • Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora;
  • Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail Dyrektora;
  • Przygotowywanie posiedzeń, narad, konferencji m.in. wysyłanie zaproszeń i programów, obsługa zebrań;
  • Organizacja służbowych wyjazdów Dyrektora;
  • Dbałość o zaplecze techniczne sekretariatu m.in. składanie zapotrzebowań na materiały biurowe i wyposażenie.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe; 
  • Doświadczenie zawodowe minimum4 lata przy wykształceniu średnim i 2 lata przy wykształceniu wyższym;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w instytucie, szpitalu bądź jednostce wojskowej;
  • Biegła znajomość programów pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych;
  • Zaangażowanie, samodzielność i własna inicjatywa w podejmowaniu decyzji;
  • Komunikatywność i zdolność do łatwego nawiązywania relacji interpersonalnych;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Pakiet socjalny w ramach ZFŚS;
  • Bezpłatny parking pracowniczy;
  • Miłą i przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent nauczyciela przedszkola

  • 15 maj 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

  • Suwałki

pomoc w organizacji zajęć Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: cierpliwość , opanowanie, sumienność Wymagania inne:

Asystent kierownika działu serwisowego urządzeń biurowych

  • 15 maj 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

  • Płock

Przyjmowanie zleceń napraw; konserwacji urządzeń biurowych i podłaczanie ich do sieci komputerowych. Przyjmowanie zleceń instalacji oraz szkoleń na kasach fiskalnych u klientów. Obsługa programu OPTIMA - wystawianie faktur. Zamawianie towaru. Nadzorowanie...

Asystent ds. nieruchomości

  • 15 maj 2024

  • Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

  • Radom

Administracyjna obsługa nieruchomosciPrzygotowywanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: prawo jazdy B Wymagania inne: Sumienność, punktualność, staranność