- 29 kwi 24 /
- EBS Spółka Akcyjna
Firma EBS S.A. w związku z ciągłym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
- obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie
- aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień
- prowadzenie ewidencji dokumentów
- kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów
- udział w obsłudze procesów reklamacyjnych
- odpowiedzialność za przesyłanie danych dotyczących obrotów placówek do zarządców galerii handlowych
- prowadzenie recepcji biura – organizowanie spotkań, obsługa kalendarza spotkań
- tworzenie zamówień na materiały biurowe, kuchenne oraz szkoleniowe
- realizacja bieżących zadań zlecanych przez Zarząd
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - minimum rok,
- dobra znajomość obsługi pakietów MS Office/ MS Excel oraz urządzeń biurowych,
- samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów,
- zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków,
- nastawienie na współpracę , komunikatywność,
- umiejętność kreatywnego myślenia.
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w świetnym, zgranym, przyjaznym i profesjonalnym zespole,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów na preferencyjnych warunkach (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe na życie, karty rabatowe do placówek naszych sieci).
Podobne ogłoszenia:
Office Manager / Financial and HR Assistant
15 maj 2024
REVERA Polska sp. z o.o
Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus,...
Asystent / Asystentka Centermanagement
14 maj 2024
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Wrocław
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie...
Asystent / Asystentka Oddziału
13 maj 2024
Expander Advisors Sp. z o.o.
Poznań
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz...
Komentarze