- 08 lut 25 /
- Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 9498103, z dnia 2025-02-08
Klient portalu Praca.pl
Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Płock
Opis stanowiska
- Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną.
- Przygotowanie dokumentów do wysyłania.
- Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- Archiwizowanie dokumentów.
- Wsparcie bieżących zadań administracyjnych w dziale.
Wymagania
- Preferowani studenci lub absolwenci studiów wyższych.
- Znajomość języka angielskiego.
- Biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office i innych narzędzi biurowych.
- Zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy.
- Analityczne myślenie i elastyczność w działaniu.
- Wysoka komunikatywność i precyzja w realizacji zadań.
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat.
- Możliwość pracy i rozwoju w nowoczesnym środowisku.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (szkolenia, karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, eventy firmowe).
Podobne ogłoszenia:
Stażysta / Stażystka w Wydziale Zarządzania Infrastrukturą
21 lut 2025
Urząd Dozoru Technicznego
Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie: Realizacji czynności w ramach procesu zakupowego. Analiza zakresów zapotrzebowań i przygotowanie zapytania ofertowego. Porządkowanie zebranej dokumentacji i opracowywanie zestawień. Uzupełnianie danych w systemach i...
Stażysta / Stażystka w Dziale Usług Księgowych
20 lut 2025
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Katowice
Co będziesz robił i czego dowiesz się w czasie stażu? zapoznasz się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur będziesz wspierał zespół przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych Klientów firmy zapoznasz się z podstawowymi...
Stażysta / Stażystka w Dziale Usług Księgowych
20 lut 2025
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
Opole
Co będziesz robił i czego dowiesz się w czasie stażu? zapoznasz się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur będziesz wspierał zespół przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych Klientów firmy zapoznasz się z podstawowymi...
Komentarze