- 09 gru 25 /
- Jelcz Sp. z o.o.
Spółka JELCZ - Członek Grupy Kapitałowej PGZ z ponad półwieczną tradycją w dziedzinie motoryzacji gwarantująca najwyższe standardy jakości, innowacyjne metody produkcji i sprawdzone rozwiązania dla sił zbrojnych.
- Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu;
- Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej;
- Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia;
- Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania, pisma, raporty, pełnomocnictwa;
- Obsługa spotkań Zarządu – protokołowanie;
- Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy Zarządem Spółki, a komórkami organizacyjnymi w Spółce;
- Wsparcie obsługi sekretariatu;
- Archiwizacja dokumentów.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki to prawo, administracja, zarządzanie;
- 3 lata doświadczenia na stanowisku biurowym;
- Prawo jazdy kat. B,
- Bardzo dobra znajomość i obsługa programów MS Office;
- Znajomość podstaw Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Spółek Handlowych, KRS oraz Prawa Pracy;
- Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony dokumentacji;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym;
- Dobra organizacja pracy;
- Skrupulatność, dbałość o szczegóły;
- Dyspozycyjność;
- Komunikatywność, asertywność.
- Karta MultiSport – oferujemy kilka pakietów do wyboru z dofinansowaniem dla pracownika w wysokości 50%;
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę;
- Opieka medyczna LUXMED – bezpłatna opieka medyczna dla pracowników;
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – dodatki na Święta oraz urlop;
- Dodatek motywacyjny;
- Dofinansowanie do posiłków;
- Rozwój zawodowy – szkolenia zawodowe, możliwość nauki od wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników.
Podobne ogłoszenia:
Asystentka / Asystent Prezesa
08 gru 2025
Lumel S.A.
Zielona Góra
Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie...
Asystent / Asystentka Prezesa
30 lis 2025
TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wieprz
wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami...
Asystentka Zarządu
29 lis 2025
Perfect Consulting
Rumia
Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu Organizacja spotkań i wydarzeń Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez...

Komentarze