- 07 maj 25 /
- Klient portalu Praca.pl
Ogłoszenie numer: 9804076, z dnia 2025-05-07
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej Windykacji
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa administracyjna procesu windykacji,
- Analiza spraw i planowanie działań zmierzających do odzyskania należności,
- Przygotowywanie dokumentacji do postępowań (sądowych, egzekucyjnych, zabezpieczających),
- Prowadzenie ewidencji czynności i archiwizacja dokumentów,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej związanej ze sprawami windykacyjnymi.
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu,
- Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe: prawo, ekonomia),
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i analitycznego myślenia,
- Rzetelność, dokładność i komunikatywność,
- Gotowość do pracy z dokumentacją i danymi wrażliwymi.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Szkolenia i możliwość rozwoju w zespole specjalistów,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy,
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową na korzystnych warunkach,
- Dofinansowanie do nauki języka,
- Biuro w dogodnej lokalizacji.
Podobne ogłoszenia:
Asystent wydziału wlg
07 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Grodzisk Mazowiecki
Wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie Wydziału WLG (wydział produkcyjny). Organizacja spotkań i zebrań (zarządzanie kalendarzami uczestników, organizacja miejsca spotkań oraz niezbędnych materiałów). Organizacja wyjazdów służbowych...
Asystent administracji
07 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Nowe Trzepowo
Pracuje w biurze; pomaga przy przygotowaniu raportów; organizuje współpracę między działami firmy. Praca w filipińskim zespole, tłumaczenie z filipińskiego na angielski. Do realizacji projektu Olefin III w Płocku. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak...
Asystent / Asystentka (k/m)
07 maj 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Głogów, „Galeria Glogowia“
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp....
Komentarze