• 23 lut 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9501409, z dnia 2025-02-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie działu administracyjnego
  • Wsparcie dla działu księgowości.
  • Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą.
  • Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych.
  • Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu,
  • Zarządzanie korespondencją mailową.
  • Analizowanie danych, raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji i pism.
  • Koordynowanie komunikacji i dokumentów między działami firmy
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
  • Udział w projektach wewnętrznych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse lub pokrewne).
  • Umiejętności pracy pod presją oraz w dynamicznie zmieniających się okolicznościach.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i zarządzaniu przepływem informacji.
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność budowania relacji.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Dokładność i dbałość o jakość.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i sprzętu biurowego.
  • Dysponowalność i zaangażowanie w wykonywane zadania.

Oferujemy

  • Mieszkanie służbowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Dyrektora

  • 22 lut 2025

  • MULTiSERWIS Sp. z o.o.

  • Krapkowice

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji...

Asystentka zarządu

  • 20 lut 2025

  • Perfect Consulting

  • Rumia

Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu – bądź organizacyjnym mózgiem naszej firmy! Organizacja spotkań i wydarzeń – od kluczowych negocjacji po spotkania inspirujące zespół. Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem–...

Asystent / Asystentka Zarządu

  • 19 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Prowadzenie harmonogramów Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach Przygotowywanie oraz zarządzanie korespondencją Zapewnienie przepływu informacji od Zarządu Organizacja posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie protokołów Tworzenie raportów, analiz,...