- 03 cze 25 /
- Retres Group sp. z o.o.
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.
- Zarządzanie kalendarzem zarządu.
- Przyjmowanie i obsługa gości.
- Odbieranie telefonów oraz zarządzanie korespondencją mailową i papierową.
- Wsparcie w zarządzaniu dokumentami i przepływie informacji.
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie niezbędnych informacji.
- Organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i sprzętu.
- Tworzenie raportów i dokumentacji dla potrzeb biura.
- Utrzymywanie ciągłości pracy i odpowiedniego wyposażenia biura.
- Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Biegłość w języku angielskim.
- Preferowane są osoby studiujące na kierunkach prawniczych.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office.
- Wysoka kultura osobista i reprezentacyjna prezencja.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
- Samodzielność w działaniu i zdolność do inicjowania działań.
- Prawo jazdy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie bądź B2B.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia.
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
Podobne ogłoszenia:
Pracownik biurowy / Sekretarka
03 cze 2025
Klient portalu Praca.pl
Ruda Maleniecka
Obsługa recepcji: przyjmowanie gości, prowadzenie telefonu i korespondencji (e‑mail, przesyłki) Organizacja spotkań: przygotowanie sali, materiałów i sprzętu Nadzór nad obiegiem dokumentów: rejestracja, archiwizacja, fakturowanie Wsparcie w zadaniach...
Sekretarka
26 maj 2025
INVICTA
Sopot
Jakie będą Twoje zadania? Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządzanie korespondencją i jej redagowanie Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz wprowadzenie ich do systemu informatycznego Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących Profesjonalne...
Asystent Zarządu
23 maj 2025
Klient portalu Praca.pl
Gruszczyce
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów. Wyższe wykształcenie, Doświadczenie na podobnym...
Komentarze