• 28 sie 25
  • /
  • PP ELGAZ JANUSZ LEKSZTOŃ
Przedsiębiorstwo Prywatne ELGAZ Janusz Leksztoń w Gdyni
Rok założenia 1985
Sekretarka - Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
  • Planowanie i koordynowanie harmonogramu pracy Prezesa Zarządu
  • Organizacja oraz obsługa spotkań, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów w języku polskim i angielskim
  • Prowadzenie korespondencji i kontaktów z urzędami, instytucjami oraz partnerami biznesowymi w kraju i za granicą
  • Tłumaczenia pisemne i ustne podczas rozmów i spotkań
  • Opracowywanie analiz i raportów dotyczących rynków krajowych i zagranicznych
  • Wsparcie w realizacji bieżących projektów oraz zadań administracyjnych
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim dla kadry zarządzającej lub min. 5 lat w samodzielnej roli o zbliżonym charakterze
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziany certyfikat potwierdzający umiejętności)
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność prowadzenia pojazdu
  • Samodzielność, świetna organizacja pracy i odporność na presję czasu
  • Gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i za granicę
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
  • Możliwość pracy w systemie stacjonarnym lub hybrydowym (Gdynia)
  • Wynagrodzenie dostosowane do kompetencji i doświadczenia – ustalane indywidualnie
  • Realny wpływ na projekty o charakterze międzynarodowym i możliwość rozwoju zawodowego
  • Współpracę z profesjonalnym i wspierającym zespołem

Podobne ogłoszenia:

Asystentka / Asystenka ds. administracji

  • 14 wrz 2025

  • Przedsiębiorstwo Handlowe ARTPOL - Artur POPŁAWSKI

  • Radom

Kompleksowa obsługa sekretariatu i recepcji. Zarządzanie korespondencją (e-mail, poczta tradycyjna) i prowadzenie tłumaczeń z języka angielskiego. Organizacja i obsługa spotkań firmowych. Prowadzenie drobnych spraw administracyjnych i dbałość o obieg...

Specjalista / Starszy Specjalista w Sekretariacie Biura Nadzoru Wewnętrznego

  • 29 sie 2025

  • Centrala NFZ

  • Warszawa

GŁÓWNE ZADANIA obsługa kancelaryjna i sekretarska Dyrektora Biura; przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją; wysyłka korespondencji wytworzonej w...

Asystent Zarządu

  • 21 sie 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gruszczyce

Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów. Wyższe wykształcenie, Doświadczenie na podobnym...