• 14 sie 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Rejestratorka medyczna/asystentka stomatologiczna
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/1758
OBOWIĄZKI:
- udzielanie informacji na temat usług medycznych- rejestracja pacjentów- prowadzenie kalendarza rejestracji- prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych- weryfikacja uprawnień ubezpieczonych- współpraca z innymi pracownikami- wystawianie faktur- pomoc w zabiegach stomatologicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wymagane umiejętność obsługi komputera, umiejętności komunikacyjne. Preferowane doświadczenie w branży medycznej. CV na adres mailowy m.kalbarczyk@pup.ilawa.pl. Mile widziane osoby w trakcie szkoły na sekretarkę medyczną lub asystentkę stomatologiczną.

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

jw.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Podobne ogłoszenia:

Asystent nauczyciela przedszkola

  • 15 sie 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej

  • Jagodnik

Staż dla osoby zarejestrowanej w tut. Urzędzie i spełn. kryteria do skierowania na ww.aktywną formę. Godz. odb. stażu 8:00 do 16:00.Miejsce odb. stażu: 36-105 Cmolas, Jagodnik 93. 1. Przeszkolenie w zakresie BHP i p.poż.2. Organizacja miejsca pracy zgodnie z...

Asystent nauczyciela przedszkola

  • 15 sie 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

  • Jarosław

pomoc dzieciom w spozywaniu posiłków, pomoc dzieciom w czynnościach higieniczno-porządkowych, pomoc dzieciom w ubieraniu sie i rozbieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Asystent techniczny

  • 15 sie 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

  • Nowe Opole

Transport aut, podstawowe czynności kontrolne po zakupie auta (sprawdzanie poziomu oleju, ogólnego stanu technicznego auta), przygotowani auta do sprzedaży, drobne prace techniczne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...