• 10 lut 25
  • /
  • UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko
referenta / specjalisty
w
Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

 

Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez Prorektora  ds. Collegium Medicum, w szczególności:

  • prowadzenie terminarza spraw i spotkań,
  • obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum,
  • obsługa spraw i wydatków finansowanych ze środków będących w dyspozycji Prorektora ds. Collegium Medicum,
  • prowadzenie spraw w zakresie przydziału lokali służbowych w Bydgoszczy,
  • prowadzenie spraw w zakresie wniosków o nagrodę Prezydenta Bydgoszczy dla nauczycieli akademickich.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • lojalność, dyskrecja, opanowanie i wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • samodzielność i elastyczność oraz sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność współpracy i dobrej organizacji pracy, w tym pracy pod presją czasu,
  • pozytywne nastawienie i cierpliwość,
  • odpowiedzialność, zaangażowanie i motywacja do pracy,
  • chęć uczenia się, ciągłego rozwoju i podejmowania nowych wyzwań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • ukończone studia wyższe na kierunku administracja, zarządzanie lub prawo,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz przepisów o finansach publicznych,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty PZU Sport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.

Podobne ogłoszenia:

Sekretarka

  • 20 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Aktywne wsparcie dla dyrektora zarządzającego, Efektywne planowanie i koordynowanie harmonogramu spotkań, Tworzenie i przygotowanie prezentacji biznesowych, Administracja dokumentacją na terenie Europy i dbanie o odpowiedni przepływ informacji, Organizacja i...

Asystent Zarządu z j. angielskim

  • 12 lut 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Wrocław

Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu Bezpośrednia współpraca z Prezesem Zarządu Organizowanie podróży służbowych krajowych i międzynarodowych Organizacja imprez firmowych Nadzór nad dokumentacją firmy (zarządzenia, procedury, umowy) Przygotowywanie...

Sekretarz / Sekretarka – Asystent / Asystentka

  • 03 lut 2025

  • MPM agd S.A.

  • Milanówek

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy Obsługa firmowej poczty elektronicznej Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów Obsługa centrali telefonicznej...