- 17 maj 25 /
- Celon Pharma S.A.
- Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów)
- Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą
- Obsługa skrzynki mailowej firmowej
- Obsługa Gości odwiedzających firmę
- Wykonywanie zadań przydzielonych w ramach wsparcia pozostałych działów firmy
- Bieżące zadania administracyjne zlecone przez przełożonego
- Dyspozycyjność
- Doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonistki mile widziane
- Bardzo dobra organizacja pracy i wielozadaniowość
- Wysoka kultura osobista
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Odpowiedzialność i sumienność
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji, doświadczenia i kompetencji
- Pakiet świadczeń pozapłacowych: prywatną opiekę medyczną, dofinansowaną kartę sportową, ZFŚS i inne
- Pracę pełną wyzwań i możliwości
- Stabilne i rozwijające się środowisko pracy
Podobne ogłoszenia:
Asystentka zarządu
17 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Wyszków
Koordynowanie obiegu dokumentów w biurze, obsługa bieżących spraw administracyjnych, obsługa korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wsparcie innych działów firmy (m. in. porządkowanie i archiwizacja dokumentów). Wymagania konieczne:...
Asystentka Zarządu
16 maj 2025
UNIBEP S.A.
Warszawa
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań Członków Zarządu, Profesjonalna obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia klientów Spółki, Koordynacja, organizacja i obsługa spotkań Członków Zarządu, posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, przygotowanie...
Koordynator / Koordynatorka Biura - Asystent / Asystentka Zarządu
15 maj 2025
Ensore Sp. z o.o. S.K.A
Zielona Góra
Zadania Asystowanie Prezesowi w codziennych obowiązkach i koordynacja jego kalendarza Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji i obiegu informacji w firmie Organizacja i nadzór nad dokumentacją firmową (Baza Wiedzy, DMS, repozytorium) Tworzenie...
Komentarze