- 10 sty 25 /
- PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jednostka organizacyjna: Centrala Spółki
- obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów,
- koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów,
- zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi wykorzystywanymi na potrzeby biura,
- obsługa spotkań wewnętrznych,
- udział w projektach realizowanych przez wydział,
- udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,
- udział w tworzeniu i nadzorowaniu budżetu biura.
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z pracą w sekretariacie lub jako asystent/ka,
- znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność swobodnego wyrażania myśli w mowie i piśmie,
- dyspozycyjność,
- kreatywność,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka biura
10 sty 2025
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Sękocin Stary
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych Obsługa systemów wewnętrznych Wsparcie...
Administrative Assistant in Operational Planning Division
08 sty 2025
Staff Partners
Warszawa, Śródmieście
Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing...
Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej
07 sty 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...
Komentarze