• 03 cze 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9912325, z dnia 2025-06-03

Klient portalu Praca.pl

Pracownik biurowy / Sekretarka

Miejsce pracy: Ruda Maleniecka

 

Opis stanowiska

  • Obsługa recepcji: przyjmowanie gości, prowadzenie telefonu i korespondencji (e‑mail, przesyłki)
  • Organizacja spotkań: przygotowanie sali, materiałów i sprzętu
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów: rejestracja, archiwizacja, fakturowanie
  • Wsparcie w zadaniach analitycznych i raportowaniu
  • Kontrola stanów artykułów biurowych i zamówienia zaopatrzenia
  • Dbanie o profesjonalny wizerunek i porządek w przestrzeni biurowej

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Angielski w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i z dokumentacją kadrową

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • Dodatek stażowy po roku pracy
  • Przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Sekretarz / Sekretarka Zarządu

  • 03 cze 2025

  • Retres Group sp. z o.o.

  • Warszawa

Zakres obowiązków na stanowisku: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Zarządzanie kalendarzem zarządu. Przyjmowanie i obsługa gości. Odbieranie telefonów oraz zarządzanie korespondencją mailową i papierową. Wsparcie w zarządzaniu dokumentami i...

Sekretarka

  • 26 maj 2025

  • INVICTA

  • Sopot

Jakie będą Twoje zadania? Kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządzanie korespondencją i jej redagowanie Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz wprowadzenie ich do systemu informatycznego Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących Profesjonalne...

Asystent Zarządu

  • 23 maj 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gruszczyce

Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów. Wyższe wykształcenie, Doświadczenie na podobnym...