- 24 paź 24 /
- Dijo Baking Sp. z o.o.
Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów. W związku z rozbudową kolejnych, nowoczesnych linii produkcyjnych poszukujemy do naszego zespołu wykwalifikowanych pracowników.
- Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu.
- Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu.
- Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.)
- Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
- Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
- Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.
- Składanie zamówień na materiały biurowe, gadżety reklamowe itp.
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Wspieranie innych działów w firmie.
- Zarządzanie przestrzenią biurową.
- Wykształcenie wyższe z zakresu Administracji, ZZL lub pokrewne,
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Office Managera lub w podobnej roli (minimum 3 lata),
- Biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,
- Dyspozycyjność,
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,
- Dyskrecja i lojalność,
- Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,
- Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie,
- Niezbędne narzędzia do pracy (laptop telefon),
- Nieograniczony dostęp do wewnętrznej platformy e-learningowej DOLINEO,
- Udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych: wyjścia integracyjne, Spotkania firmowe, wspólne dzielenie pasji i zainteresowań,
- Wsparcie działu HR,
- Prywatną opiekę medyczną LUXMED , karta multisport.
Podobne ogłoszenia:
Asystentka Zarządu
20 lis 2024
Supernova Sp. K.
Gdańsk
Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac...
Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym
20 lis 2024
Starlit Accounting sp. z o.o.
Wrocław
Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań...
Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
14 lis 2024
PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Kraków
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
Komentarze