- 24 paź 24 /
- Tycoon Polska Sp. zo.o.
Tycoon Polska Sp. z o.o. is a fast-growing real estate agency. Most of our clients are foreigners. We are providing one-stop services to clients to take care of their properties and prepare necessary assistance for tenants. We are currently looking for an organized, detail-oriented Office Clerk to join our team and assist with day-to-day administrative tasks.
- Answering and directing phone calls, emails, and other communications.
- Filing, organizing, and maintaining office documents.
- Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars.
- Performing data entry tasks, updating records, and generating reports.
- Ordering and managing office supplies.
- Providing general support to visitors and other staff members.
- Other administrative tasks as required.
- High school diploma or equivalent (additional qualifications in office administration are a plus).
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel).
- Strong communication and organizational skills.
- Ability to multitask and prioritize work in a fast-paced environment.
- Attention to detail and problem-solving skills.
- Language requirements: Polish, English
- A positive and professional attitude.
- Competitive salary: 6000 PLN Brutto.
- Health member of Lux-med.
- Paid leaves.
- Opportunities for career advancement.
- Friendly and supportive work environment.
- The probation period will be two months, and a normal probation contract will be provided.
- The salary during the probation period will be 80% of the normal salary.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży
21 lis 2024
Caterina
Warszawa, Praga-Południe
Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych Zgłoś się do nas, jeżeli: Posiadasz znajomość...
Asystent / Asystentka Budowy
21 lis 2024
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Babica
Opis stanowiska zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzorowanie obiegu dokumentów, udział w archiwizowaniu dokumentacji projektu w wersji papierowej i elektronicznej, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień w zakresie zleconym...
Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami
20 lis 2024
Contract Administration Sp. z o.o.
Warszawa, Rondo Daszyńskiego
Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych...
Komentarze