Asystent / Asystentka Działu Handlowego
04 lis 2025
/Emtor Spółka z o.o.
/Kraków
Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis,...
Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu
04 lis 2025
/Medicover Sp. z o.o.
/Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży przy Dyrektorze Handlowym
04 lis 2025
/ESTETICA GROUP
/Piaseczno
Opis stanowiska Do naszego zespołu w Estetica Group poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze nasz dział handlowy w codziennej pracy. Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, samodzielnej i komunikatywnej, która będzie aktywnie uczestniczyć w...
Asystentka / Asystent Projektanta
04 lis 2025
/AKON PROJEKTOWANIE KONSTRUKCYJNE Schreyner Rutnicki Spółka Jawna
/Poznań
Współuczestnictwo w procesie tworzenia projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych w zakresie konstrukcji budowlanych Aktywna praca w środowisku CAD 2D/3D Wykonywanie rysunków technicznych konstrukcji budowlanych Wykonywanie obliczeń inżynierskich pod...
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT
04 lis 2025
/ManpowerGroup
/Jawor
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie...
Fakturzysta / Fakturzystka
04 lis 2025
/PZ Stettin TeamWork
/Szczecin, Stare Miasto
Twoja Rola Praca 20h/tygodniowo. rejestracja faktur sprzedażowych i kosztowych (Comarch ERP-XL). obsługa obiegu i archiwizacji kluczowych dokumentów. współpraca z zewnętrzną księgowością. rozliczanie raportów kasowych. Musisz Posiadać skrupulatność,...
Koordynator biura
04 lis 2025
/Praca.pl
/Wrocław
Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji...
Recepcjonista / Recepcjonistka
04 lis 2025
/MPM agd S.A.
/Milanówek
Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na...
Office Manager
04 lis 2025
/LeverX
/Wrocław
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their...
Asystent projektanta konstrukcji
04 lis 2025
/ATK Design Tomasz Kowal
/Warszawa
udział w opracowywaniu ekspertyz technicznych i dokumentacji projektowej wykonywanie wizji lokalnych, inwentaryzacji uszkodzeń i analiz konstrukcyjnych przygotowywanie rysunków technicznych, opisów oraz obliczeń wytrzymałościowych współpraca z projektantami...
Asystent nauczyciela przedszkola
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
/Czeladź
Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu zajęć. Dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu. Pomoc w opiece nad dziećmi w trakcie spacerów i wycieczek. Pomoc dzieciom w trakcie czynności...
Asystent do spraw księgowości
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
/Kartuzy
1. Zapoznanie się z Ustawą o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025r., poz. 620 z późn. zm.);2. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego;3. Zapoznanie się z przepisami pracy dotyczącymi funkcjonowania Urzędu,...
Asystent kierownika budowy
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
/Jędrzejów
współpraca i wspomaganie kierownika budowy, przeglądanie i czytanie dokumentacji, kosztorysowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Asystent
03 lis 2025
/BIURO ROZWOJU MIASTA RZESZOWA
/Rzeszów
przygotowywanie materiałów do analiz układu komunikacyjnego;zbieranie, porządkowanie i opracowywanie danych wejściowych (m.in. natężenie ruchu, organizacja ruchu, stan infrastruktury);przygotowywanie map, zestawień i opracowań pomocniczych do analiz...
Asystent kierownika robót
03 lis 2025
/Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
/Gryfice
organizacja i kontrola pracy pracowników na budowie, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Asystent biurowy
03 lis 2025
/Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
/Kraków
Wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu
03 lis 2025
/LUX MED Sp. z o.o.
/Warszawa, Szpital Mavit
Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego...
Asystent / Asystentka / Sekretarka
03 lis 2025
/Bax Baumaschinen Sp. z o.o.
/Suchy Las
Najważniejsze obowiązki na oferowanym stanowisku: dbanie o prawidłowy obieg korespondencji i dokumentacji firmowej zarówno w formie papierowej jaki i elektronicznej, prowadzenie rejestru umów, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji...
Specjalista ds. administracji biura
03 lis 2025
/Bax Baumaschinen Sp. z o.o.
/Suchy Las
Opis stanowiska: organizacja pracy biura i prawidłowy obieg dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, prowadzenie rejestru umów i dokumentacji firmowej, nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały...
Specjalista ds. administracji i rozliczeń
03 lis 2025
/Inwemer System Sp. z o.o.
/Łódź, ul. Łąkowa
Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami...

Komentarze