• 12 wrz 25
  • /
  • MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Bartoszycach
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Bartoszycach
Młodszy asystent rodziny
Miejsce pracy: Bartoszyce
Numer: StPr/25/0713
OBOWIĄZKI:
Do zadań pracownika należeć będzie m.in.:1)Całościowe wspieranie rodziny zagrożonej różnymi dysfunkcjami we wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych wszystkich jej członków.2)Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną.3)Prowadzenie i przygotowywanie do archiwizacji, dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami MOPS.4)Sporządzanie bieżącej dokumentacji oraz sprawozdań z zakresu powierzonych zadań.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Umiejętność pracy z rodziną w kryzysie; znajomość obsługi urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole.[Inne] : Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna.

Miejsce pracy:

Bartoszyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach

Podobne ogłoszenia:

Asystent kierownika budowy

  • 13 wrz 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

  • Jędrzejów

współpraca i wspomaganie kierownika budowy, przeglądanie i czytanie dokumentacji, kosztorysowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Asystent do spraw księgowości

  • 13 wrz 2025

  • Anna Sroka Usługi Finansowe i Pośrednictwo

  • Kielce

Praca jako asystent księgowości dla podmiotów gospodarczych JDG oraz kadr i płac. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia, nauki społeczne lub podobne Uprawnienia: min. 6 m-cy doświadczenia na podobnym...

Asystent do spraw księgowości

  • 13 wrz 2025

  • BARBARA RUTKOWSKA AGENCJA USŁUGOWA TINA BIURO RACHUNKOWE

  • Kielce

wg. stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie.