• 16 sty 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Młodszy asystent ds. analizy i badań terenu
Miejsce pracy: Radzyń Podlaski
Numer: StPr/24/0413
OBOWIĄZKI:
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa płyty dynamicznej, badanie, odczyt i sporządzanie dokumentacji do prac elektrycznych, sprawdzanie oraz wprowadzanie stanów magazynowych, współpraca z pracownikami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Obsługa pakietu Microsoft Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa programu SUBIEKT


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Radzyń Podlaski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka - Wsparcie w zespole Procesów Rozwojowych Łańcucha Dostaw

  • 17 sty 2025

  • Lotte Wedel Sp. z o.o.

  • Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wsparcie w zakresie realizacji programu motywacyjnego dla pracowników produkcyjnych: zarządzanie bazą wniosków doceniających, przygotowywanie kwartalnych podsumowań​...

Asystent prawny/staż

  • 16 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

  • Chrzanów

sporządzanie projektów pism procesowych, prowadzenie sekretariatu, sporządzanie projektów umów, zapewnienie kontaktu z klientami, analiza akt prowadzonych spraw, badania stanu ksiąg wieczystych, przygotowywanie wezwań do zapłaty, wniosków nieprocesowych,...

Asystent ds. reintegracji społecznej

  • 16 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

  • Biała Piska

Wsparcie w procesie reintegracji, praca z beneficjentami, organizacja działań wspierających, koordynacja współpracy międzyinstytucjonalnej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Pakiet MS Office Wymagania inne: