- 04 cze 25 /
- Ensore Sp. z o.o. S.K.A
- Asystowanie Prezesowi w codziennych obowiązkach i koordynacja jego kalendarza
- Prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji i obiegu informacji w firmie
- Organizacja i nadzór nad dokumentacją firmową (Baza Wiedzy, DMS, repozytorium)
- Tworzenie zestawień, raportów i analiz w Excelu
- Zarządzanie procedurami BHP i dokumentacją środowiskową
- Wsparcie projektów z dofinansowaniem (np. unijnych) oraz udział w procesach rekrutacyjnych
- Obsługa umów, płatności stałych i budżetów operacyjnych
- Zamówienia biurowe, kontrola stanu technicznego biura, ewidencja sprzętu
- Min. 2 lata doświadczenia w administracji lub na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dyskrecja
- Znajomość MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym
- Doświadczenie lub chęć pracy z systemami DMS/ERP
- Komunikatywność, zaangażowanie i odpowiedzialność
- Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
- Benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, preferencyjne ubezpieczenie na życie
- Miejsce parkingowe przy biurze
- Brak formalnego dress code’u
- Realny wpływ na organizację firmy i rozwój własnych kompetencji
- Kameralną, wspierającą atmosferę
Podobne ogłoszenia:
Asystent Zarządu
01 lip 2025
LST-Polska Sp. z o.o.
Bełżyce
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...
Asystentka zarządu /staż
29 cze 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Chrzanów
koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...
Asystent / Asystentka Dyrektora
29 cze 2025
Transgourmet Polska
Poznań
Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...
Komentarze