- 04 lis 25 /
 - Praca.pl
 
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Koordynator biura                
             Miejsce pracy: Wrocław                
                            Zakres obowiązków:
- Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie.
 - Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji.
 - Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych.
 - Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy.
 - Wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych i koordynacja logistyki eventów.
 - Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, faksy itp.) oraz systemów wewnętrznych do zarządzania pracownikami i zasobami.
 
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+, polskiego min. B2.
 - Doświadczenie na stanowisku asystenta, sekretarki, office managera lub travel managera.
 - Bardzo dobra znajomość MS Office i Google Workspace.
 - Umiejętność organizacji czasu, pracy pod presją i samodzielności.
 - Proaktywność, odpowiedzialność, inicjatywa i umiejętności interpersonalne.
 - Mile widziane: podstawowa znajomość księgowości i narzędzi Atlassian (Jira, Confluence).
 
Oferujemy:
- Przyjazny zespół i atmosferę w pracy.
 - Wydarzenia firmowe i integracyjne.
 - Pakiet socjalny (dodatkowe ubezpieczenie medyczne, Multisport lub dofinansowanie do aktywności sportowych).
 - Darmowe kursy języka angielskiego i niemieckiego.
 
Podobne ogłoszenia:
Office Manager
04 lis 2025
LeverX
Wrocław
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their...
Office Manager
09 paź 2025
Cursor S.A.
Warszawa, Wilanów
Twój zakres obowiązków: Kompleksowe wsparcie operacyjne i organizacyjne Biura Zarządu. Koordynacja pracy i zarządzanie zadaniami dwuosobowego zespołu recepcji. Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja i obsługa spotkań. Nadzór nad obiegiem dokumentów i...

Komentarze