- 22 wrz 24 /
- Contract Administration Sp. z o.o.
Opis stanowiska:
- Administrowanie działalnością Biura Zarządu, kancelarii, oraz obsługi recepcyjnej Spółek,
- Ścisła współpraca i zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Członków Zarządu Grupy (CEO, CFO), w tym:
- wsparcie administracyjne, m.in. przygotowywanie dokumentów, raportów, pism, prezentacji, notatek, podsumowań (w języku polskim i angielskim, także tłumaczenia),
- wsparcie organizacyjne, m.in. follow-up zadań, zarządzanie kalendarzem, koordynacja spotkań, organizacja podróży służbowych i eventów,
- Organizacja i protokołowanie spotkań Zarządu Grupy Advartis,
- Organizacja i nadzorowanie przepływu korespondencji i dokumentów,
- Udział w projektach w obszarze administracji biurowej, proponowanie optymalizacji rozwiązań oraz bieżąca współpraca z dostawcami usług i kontrahentami.
Wymagania:
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku,
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i koncentracja na wspieraniu innych w wykonywaniu ich zadań i poszukiwaniu rozwiązań w sytuacjach problemowych,
- Samodzielność, elastyczność w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Wysoka kultura osobista i ugruntowane wartości oraz etyka,
- Pozytywne nastawienie oraz sumienność i zaangażowane w powierzone zadania,
- Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji i pracy w zespole,
- Umiejętność analizy danych, logicznego myślenia, wyciągania wniosków,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point).
Mile widziane:
- Umiejętność szybkiego bezwzrokowego pisania,
- Wykształcenie w obszarze administracji, prawa, lub pokrewnym,
- Wiedza w zakresie realizacji obowiązków związanych z AML będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
- Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
- Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med,
- Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
- Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
W związku z charakterem roli preferujemy pracę stacjonarną, lecz istnieje możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
Podobne ogłoszenia:
Asystentka / Asystent Prezesa Zarządu
21 paź 2024
Adamowscy Sp. z o.o.
Starogard Gdański
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i...
Office Manager
18 paź 2024
Dijo Baking Sp. z o.o.
Wrocław
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów...
Manager ds. wsparcia zarządu
17 paź 2024
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Gliwice
Gromadzenie, analiza i przygotowywanie finalnej wersji budżetu, uzyskiwanie decyzji ze spółki matki do zawierania kluczowych umów dotyczących energii, nadzór nad umowami zawieranymi między spółką a spółką matką, nadzór nad dokumnetacją kontroli...
Komentarze