- 18 lis 25 /
- Medicover Sp. z o.o.
We currently have a great job opportunity for a person who would like to join Medicover as
- organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date
- planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc)
- following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events
- preparing reports, presentations and correspondence if needed
- liaising with managers and staff, suppliers and clients
- collating and filing expenses
- taking notes and writing minutes during selected meetings
- minimum 3 years of experience as personal assistant or relevant
- superior prioritization and time management skills
- attention to detail and ability to follow through, combined with strong focus on task delivery
- ability to multi-task and work in a fast-paced, demanding work environment
- fluent spoken and written English at C1/C2 level
- proficient in Microsoft Office use (Teams, Outlook, Word, Excel and Power Point)
- Contract of employment
- Employer: we are among market leaders in modern healthcare services with strong business growth perspective and diverse opportunities for growth of careers for our people
- Workplace: you will experience a friendly work culture, with open communications and low hierarchy
- Benefits: you will have access to a broad range of flexible benefits, including: private healthcare; sport flexi pass, cafeteria benefits (incl. cinema, theatre tickets, discounts for a variety of products and services), access to Group Life insurance and incident insurance
- Development: you will have unlimited access to innovative English learning platform and access to a portfolio of interpersonal trainings
- Wellbeing and social involvement: you will be invited to our well-being programs and to join employee voluntary program run by the Medicover Foundation
- Continuous structured career development
Podobne ogłoszenia:
Asystentka Zarządu
27 lis 2025
PORTOS TR7 sp. z o.o.
Kuchary
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz...
Asystentka Zarządu
25 lis 2025
Perfect Consulting
Rumia
Zakres obowiązków: Zarządzanie kalendarzem Zarządu Organizacja spotkań i wydarzeń Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez...
Asystent / Asystentka Prezesa
23 lis 2025
TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wieprz
wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami...

Komentarze