- 06 paź 25 /
- PKP CARGO S.A.
- Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych
- Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu
- Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
- Dbałość o zapewnienie efektywnego przebiegu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi jednostkami
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów (w tym obsługa wewnętrznego systemu obiegu dokumentacji, SAP)
- Bieżące działania administracyjne, w tym tworzenie raportów, sprawozdań, prezentacji.
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
- Umiejętność jasnego formułowania myśli, poprawność językowa w formułowaniu korespondencji służbowej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point)
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację
- Znajomość SAP – mile widziana
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
- Dyspozycyjność
- Uczciwość, profesjonalizm w działaniu oraz wysoka kultura osobista
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in dofinansowanie do rodzinnego wypoczynku, pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do żłobków i przedszkoli)
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
27 paź 2025
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Wrocław
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Asystent / Asystentka Biura
27 paź 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Szturmowa 2
Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja...
Praktyki w dziale certyfikacji i dokumentacji leśnej
24 paź 2025
Silva Sp. z o.o.
Szczecinek
Zadania: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej systemów certyfikacji leśnej. Weryfikacja poprawności i zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami firmy. Utrzymywanie kontaktu z zagranicznymi dostawcami surowców. Pomoc w bieżących...

Komentarze