• 27 lip 25
  • /
  • P.W.BISEK
Asystentka / Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Macieja Przybyły 22
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań
  • Obsługa korespondencji i redagowanie pism
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Wsparcie administracyjne oraz realizacja zadań zlecanych przez Zarząd
  • Kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)
Wymagania:
  • Minimum 15 lat doświadczenia w pracy biurowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie
  • Wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystentka zarządu /staż

  • 25 lip 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

  • Chrzanów

koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...

Asystent / Asystentka zarządu

  • 24 lip 2025

  • Asian Automotive Distribution Center

  • Warszawa

Zakres obowiązków: Organizowanie spotkań zarządu oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów informacyjnych Sporządzanie notatek i protokołów ze spotkań oraz ich dystrybucja do odpowiednich osób Zarządzanie kalendarzem przełożonego oraz koordynowanie...

Asystent / Asystentka zarządu

  • 23 lip 2025

  • MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

  • Poznań

Opis stanowiska: organizowanie pracy biura dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego funkcjonowania biura organizacja spotkań i wydarzeń firmowych organizacja i koordynacja wyjazdów służbowych...