- 16 cze 25 /
- Holcim Polska S.A
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Wykonywanie prac administracyjnych oraz organizacyjnych.
- Koordynacja czynności związanych z funkcjonowaniem biura dyrektora - zarządzanie kalendarzem, obsługa korespondencji itp.
- Przygotowanie dokumentów, pism, prezentacji, raportów.
- Kontrola budżetu, rozliczenia faktur oraz wyjazdów służbowych.
- Organizacja spotkań, imprez okolicznościowych, podróży służbowych.
- Współpraca z innymi działami.
- Koordynowanie projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Wykształcenie wyższe.
- Wysokie zdolności komunikacyjne, organizacyjne, interpersonalne i analityczne.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPiont) oraz SAP.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym w mowie i piśmie.
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
01 lip 2025
Bico Group Sp. z o.o.
Warszawa, Targówek
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku...
Asystent Zarządu
01 lip 2025
LST-Polska Sp. z o.o.
Bełżyce
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...
Asystentka zarządu /staż
29 cze 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Chrzanów
koordynowanie kalendarza spotkań członków zarządu organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, przygotowanie podróży służbowych, obsługa korespondencji, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zewnętrznymi, przestrzeganie zasad poufności,,...
Komentarze