• 23 gru 25
  • /
  • Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN i zmianę ich postrzegania w polskim społeczeństwie. 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Asystenta lub Asystentki, którzy zasilą rozwijający się zespół odpowiedzialny za obsługę strony internetowej Fundacji. 

Jeśli czujesz, że to jest obszar, w którym chcesz się rozwijać, a zakres obowiązków oraz wymagania odpowiadają Twoim możliwościom i kwalifikacjom, to napisz do nas. 
Asystentka / Asystent ds. strony internetowej
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • publikowanie, aktualizacja i weryfikacja treści na stronie www (aktualności, artykuły, wydarzenia, oferty pracy);
  • redakcja tekstów na stronę internetową oraz współpraca przy zamawianiu grafik;
  • współpraca z zespołem komunikacji oraz działami merytorycznymi przy przygotowaniu treści;
  • dbanie o dostępność cyfrową publikowanych materiałów;
  • planowanie i wysyłka komunikatów web push;
  • bieżący nadzór nad stroną, identyfikacja błędów i zgłaszanie poprawek;
  • kontakt z autorami treści i podmiotami zewnętrznymi;
  • realizacja celów komunikacyjnych i przygotowywanie raportów.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w piśmie;
  • skrupulatność, systematyczność i dbałość o szczegóły;
  • dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację celów;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • doświadczenie w pracy projektowej lub środowisku zadaniowym.
Mile widziane:
  • znajomość WordPressa;
  • lekkie pióro;
  • doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania zadaniami;
  • wiedza z zakresu dostępności cyfrowej;
  • zainteresowanie tematyką społeczną.
Oferujemy:
  • współpracę w pełnym wymiarze (UoP / zlecenie / B2B);
  • możliwość pracy hybrydowej;
  • dodatkowy urlop szkoleniowy;
  • udział w projektach o realnym znaczeniu społecznym;
  • wynagrodzenie: 5133 zł brutto;
  • po okresie próbnym: karta przedpłacona, pakiet medyczny lub karta sportowa.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.