- 11 paź 25 /
- Klient portalu Praca.pl
- Obsługa bieżącej korespondencji oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi
- Zarządzanie procesami rekrutacji, wdrażania i rozstania z pracownikami
- Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej i współpraca z działem płac
- Koordynacja wydarzeń firmowych, od spotkań po wyjazdy biznesowe
- Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Dbałość o zgodność dokumentacji z normami ISO oraz działania pokontrolne
- Zarządzanie zaopatrzeniem biura
- Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystenckim lub biurowym
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, w mowie i piśmie
- Doskonała organizacja pracy, dokładność i proaktywność
- Znajomość zasad prawa pracy, RODO i doświadczenie w pracy z dokumentacją personalną
- Umiejętność pracy z dokumentacją ISO lub gotowość do szybkiej nauki
- Wysoki poziom dyskrecji
- Stabilne warunki zatrudnienia w firmie, która dynamicznie się rozwija
- Realny wpływ na organizację biura i bezpośrednią współpracę z kadrą zarządzającą
- Prywatną opiekę medyczną z dostępem do usług stomatologicznych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w administracji i HR
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka ds. Transportu i Spedycji
12 paź 2025
TAYGA TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Warszawa
Opis stanowiska Wsparcie działu transportu i spedycji w codziennych obowiązkach Kontakt z kierowcami oraz klientami (telefoniczny i mailowy) Wprowadzanie danych do systemu i przygotowywanie dokumentów transportowych Organizacja i kontrola obiegu dokumentów w...
Asystent / Asystentka Biura
12 paź 2025
LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Szturmowa 2
Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja...
Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych
11 paź 2025
Cursor S.A.
Warszawa, Wilanów
Twoje zadania: Kompleksowe wsparcie dla Zarządu. Zarządzanie i koordynacja pracy dwuosobowego zespołu recepcji. Prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych. Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji. Przygotowywanie raportów i...
Komentarze