- 24 kwi 25 /
- Coloplast Business Centre Sp z o.o.
O zespole:
Nasz zespół People & Culture jest odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie pracowników i biznesu w Szczecińskim oddziale Coloplast Business Centre w obszarach takich jak: rekrutacja, zarządzanie talentami, wsparcie administracyjne, employer branding, rozwój i szkolenia, a także koordynacja biura i recepcji.
O roli:
Dołączając na stanowisko Asystent/ka Biura, na co dzień będziesz dbać o sprawne funkcjonowanie obszaru Front Desk oraz wspierać pozostałe działy firmy w zadaniach administracyjnych.
- Obsługa recepcji oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Obsługa telefoniczna oraz zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą.
- Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy (np. przygotowywanie dokumentów, umawianie spotkań, rezerwacja sal konferencyjnych).
- Pomoc w organizacji eventów i spotkań wewnętrznych.
- Zarządzanie materiałami biurowym i spożywczymi.
- Podstawowa znajomość pakietu Microsoft Office.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1).
- Gotowość i chęć do nauki.
- Możliwość przeznaczenia na pracę ok. 100 godzin miesięcznie, w godzinach: 8:00 – 16:00 (oczekujemy dostępności codziennie od poniedziałku do piątku, na kilka godzin).
- Wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność szybkiego i skutecznego znajdowania rozwiązań.
- Doskonała organizacja pracy, umiejętność skutecznego zarządzania zadaniami w czasie i ustalania priorytetów.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na okres 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracy.
- Pracę stacjonarną z naszego biura w Szczecinie.
- Elastyczne godziny pracy, od poniedziałku do piątku.
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej.
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy.
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa.
- Wewnętrzne szkolenia.
- Nowoczesne miejsce pracy.
- Pyszną kawę i świeże owoce.
Podobne ogłoszenia:
Asystent do spraw księgowości
10 maj 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Lidzbark Warmiński
Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu...
Asystent do spraw księgowości
10 maj 2025
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Dobre Miasto
Wsparcie działu księgowości, docelowo księgowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości
Asystent -terapeuta
10 maj 2025
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Olsztyn
Świadczenie osobom starszym usług opiekuńczo-terapeutycznych; rozpoznanie możliwości oraz ograniczeń w funkcjonowaniu osoby starszej wynikające z rodzaju i stopnia niepełnosprawności; dobieranie metody, techniki, narzędzia i formy realizacji działań...
Komentarze