- 14 wrz 25 /
- Przedsiębiorstwo Handlowe ARTPOL - Artur POPŁAWSKI
Ogłoszenie numer: 10224284, z dnia 2025-09-14
Przedsiębiorstwo Handlowe ARTPOL - Artur POPŁAWSKI
Asystentka / Asystenka ds. administracji
Miejsce pracy: Radom
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa sekretariatu i recepcji.
- Zarządzanie korespondencją (e-mail, poczta tradycyjna) i prowadzenie tłumaczeń z języka angielskiego.
- Organizacja i obsługa spotkań firmowych.
- Prowadzenie drobnych spraw administracyjnych i dbałość o obieg dokumentów.
- Dbanie o zaopatrzenie biura i pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel) i urządzeń biurowych.
- Doskonała organizacja pracy, sumienność i inicjatywa.
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy
- Terminowe wynagrodzenie.
- Szkolenie wdrażające i niezbędne narzędzia pracy.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Przyjazną i partnerską atmosferę w pracy.
- Możliwość udziału w spotkaniach i wyjazdach integracyjnych.
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Starszy Specjalista w Sekretariacie Biura Nadzoru Wewnętrznego
29 sie 2025
Centrala NFZ
Warszawa
GŁÓWNE ZADANIA obsługa kancelaryjna i sekretarska Dyrektora Biura; przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura, w tym poczty elektronicznej, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dokonaną dekretacją; wysyłka korespondencji wytworzonej w...
Sekretarka - Asystentka Zarządu
28 sie 2025
PP ELGAZ JANUSZ LEKSZTOŃ
Gdynia
Zadania: Planowanie i koordynowanie harmonogramu pracy Prezesa Zarządu Organizacja oraz obsługa spotkań, w tym przygotowywanie niezbędnych materiałów w języku polskim i angielskim Prowadzenie korespondencji i kontaktów z urzędami, instytucjami oraz...
Asystent Zarządu
21 sie 2025
Klient portalu Praca.pl
Gruszczyce
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją, Organizacja spotkań i konferencji, Komunikacja wewnętrzna i z klientami, Obsługa archiwum firmowego, Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów. Wyższe wykształcenie, Doświadczenie na podobnym...
Komentarze