• 08 maj 25
  • /
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/2298
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie terminarza spotkań, umawianie spotkań z klientami. Sprawdzanie skrzynki pocztowej, porządkowanie korespondencji. Przygotowywanie raportów, pism i prezentacji. Branie udziału w szkoleniach i zebraniach zarządu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: PRAWO JAZDY - KAT.B
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Godzina zakończenia pracy: 16:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)

  • 09 maj 2025

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Głogów, „Galeria Glogowia“

Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi...

Asystent / Asystentka

  • 09 maj 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Głogów

Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy,...

Asystent do spraw księgowości

  • 09 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

  • Sandomierz

- katalogowanie i archiwizacja dokumentów- wpisywanie danych do programu księgowego- bieżąca archiwizacja zmian podatkowych- przygotowanie korespondencji Wymagania inne: -Oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ osoby...