• 07 cze 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9920242, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań.
  • Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych.
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.

Wymagania

  • Doskonałe zdolności organizacyjne, komunikacyjne i analityczne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym.
  • Doświadczenie w zarządzaniu czasem i priorytetami.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Pakiet szkoleń oraz możliwości awansu w strukturach międzynarodowej firmy.
  • Opiekę medyczną i przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka

  • 30 cze 2025

  • STRABAG BMTI Sp. z o.o.

  • Pruszków, ul. Parzniewska 10

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji...

Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

  • 30 cze 2025

  • Bico Group Sp. z o.o.

  • Krasnystaw

Obowiązki: Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry, Redagowanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Kontrola obiegu dokumentów, Archiwizacja dokumentacji i tworzenie...

Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

  • 30 cze 2025

  • Bico Group Sp. z o.o.

  • Wola Piasecka

Obowiązki: Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry, Redagowanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Kontrola obiegu dokumentów, Archiwizacja dokumentacji i tworzenie...