• 23 kwi 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 9735247, z dnia 2025-04-23

Klient portalu Praca.pl

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Gruszczyce

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie korespondencją i dokumentacją,
  • Organizacja spotkań i konferencji,
  • Komunikacja wewnętrzna i z klientami,
  • Obsługa archiwum firmowego,
  • Realizacja zamówień biurowych i rozliczenia kosztów.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Biegłość w MS Office,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Organizacja pracy, dokładność, inicjatywa własna,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny,
  • Możliwości rozwoju i szkoleń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Starszy specjalista

  • 02 maj 2025

  • Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

  • Warszawa

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Nietypowe godziny pracy, praca w terenie, związane m.in. z wczesnoporannymi lub późnowieczornymi wyjazdami na lotnisko lub nagłymi zmianami planów w programie delegacji...

Sekretarka / Asystentka biura

  • 01 maj 2025

  • NORMA

  • Szymanów (pow. sochaczewski, gm. Teresin)

wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej kontakt z Biurem Rachunkowym kontrola sprawnego funkcjonowania biura obsługa spotkań...

Pracownik sekretariatu - asystent adwokata

  • 03 kwi 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

  • Bolesławiec

Prowadzenie sekretariatu kancelarii, przygotowywanie projektów pism procesowych, koordynacja kalendarza kancelarii - kontakt z klientem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: Wykształcenie...