• 27 gru 25
  • /
  • Klient portalu Praca.pl

Ogłoszenie numer: 10533899, z dnia 2025-12-27

Klient portalu Praca.pl

Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań.
  • Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych.
  • Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.

Wymagania

  • Doskonałe zdolności organizacyjne, komunikacyjne i analityczne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym.
  • Doświadczenie w zarządzaniu czasem i priorytetami.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Pakiet szkoleń oraz możliwości awansu w strukturach międzynarodowej firmy.
  • Opiekę medyczną i przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Pomoc administracyjna

  • 27 gru 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

  • Glinojeck

obsługa komputera. drukarki i kserokopiarki, praca w programie Word oraz Excel Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykszt. średnie, umiejętności - obsługa komputera - ofert po stażu

Asystentka biurowa (k/m)

  • 26 gru 2025

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Starachowice

Twoje zadania Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów Aktualizacja oraz archiwizacja danych Wyszukiwanie informacji w Internecie Prowadzenie statystyk Przygotowywanie...

Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

  • 25 gru 2025

  • ISS Polska

  • Warszawa

Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż....