• 07 sty 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Asystent sprzedaży
Miejsce pracy: Wólka Kosowska
Numer: StPr/25/0011
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie, potwierdzanie zamówień klientów, monitorowanie i pilnowanie terminów dostaw oraz płatności klientów, analizowanie wyników sprzedaży, raportowanie o najczęściej sprzedające modele produktów w celu zakupu, ze względu na bezpośredni kontakt z dostawcami i klientkami Wietnamskimi na terenie C.H Wólki Kosowskiej okaze się umiętności j.Wietnamskiego jest wymagana
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Język: wietnamski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

umiętności j.Wietnamskiego wymagana

Miejsce pracy:

Wólka Kosowska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Podobne ogłoszenia:

Asystent ds. administracji

  • 08 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

  • Duszniki

- obsługa dokumentacji firmy,- prowadzenie kalendarza firmowego,- obsługa korespondencji firmowej,- redagowanie prostych pism,- wprowadzanie danych do systemu, Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Asystent do spraw księgowości

  • 08 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

  • Ostrów Mazowiecka

Segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe,...

Asystent / Asystentka Biura

  • 08 sty 2025

  • Staff Partners

  • Warszawa, Wola

Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze...