• 07 sty 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Asystent spedytora - staż
Miejsce pracy: Chrzanów
Numer: StPr/24/1112
OBOWIĄZKI:
1. Pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi pozytywnych relacji2. Sporządzanie ofert spedycyjnych3. Pozyskiwnaie dostawców i budownaie z nimi pozytywnych relacji4. Weryfikacja zawartych w zleceniach prawidłowości danych5. Wsparcie działu spedycji w zakresie monitoringu6. sprawdzanie statusów transportowych7. Wsparcie dokumentacji administracyjnej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chrzanów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Podobne ogłoszenia:

Asystent ds. administracji

  • 08 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

  • Duszniki

- obsługa dokumentacji firmy,- prowadzenie kalendarza firmowego,- obsługa korespondencji firmowej,- redagowanie prostych pism,- wprowadzanie danych do systemu, Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Asystent do spraw księgowości

  • 08 sty 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

  • Ostrów Mazowiecka

Segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe,...

Asystent / Asystentka Biura

  • 08 sty 2025

  • Staff Partners

  • Warszawa, Wola

Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze...