• 05 cze 25
  • /
  • SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Numer: StPr/25/0480
OBOWIĄZKI:
Szczegóły na bip
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Kandydat musi spełniać warunki określone w art. 155 & 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024.poz.334), który stanowi, że na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:1. jest obywatelem RP i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2. jest nieskazitelnego charakteru;3. ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4. ukończył 23 lata.

Miejsce pracy:

Starogard Gdański


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka ds. Kontraktów Budowlanych

  • 01 lip 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Wspieranie kierownika projektu w realizacji bieżących zadań Opracowywanie i analiza umów oraz dokumentów kontraktowych Kontrola zgodności realizacji projektów z zapisami kontraktu Tworzenie zestawień i rozliczeń z podwykonawcami Kontakt z klientami oraz...

Asystent lekarza weterynarii

  • 30 cze 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

  • Chojna

wykonywanie zabiegów sanitarno-weterynaryjnych; wykonywanie podstawowych badań analitycznych tkanek i płynów; poskramianie, unieruchamianie i kładzenie zwierząt oraz przygotowywanie pola operacyjnego, asystowanie przy zabiegach weterynaryjnych i chirurgicznych...

Asystent do spraw księgowości

  • 30 cze 2025

  • Biuro rachunkowe Anna Lębryk

  • Księżpol

Wprowadzanie dokumentów do programu OPTIMA, Sporządzanie dokumentów w programie PŁATNIK, obsługa WORD i EXCEL Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: znajomość programu OPTIMA oraz PŁATNIK Wymagania inne: mile widziane doświadczenie...