• 18 lis 25
  • /
  • Sąd Rejonowy w Opocznie
Sąd Rejonowy w Opocznie
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Opoczno
Numer: StPr/25/0644
OBOWIĄZKI:
Ogłoszenie o konkursie na w/w stanowisko znajduje się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Opocznie w zakładceOFERTY PRACY: Oznaczenie konkursu: A.1101.6.2025
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: INNE KWALIFIKACJE


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, ukończył 23 lata.[Umiejętność 1] : jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich; jest nieskazitelnego charakteru;[Inne] : Ogłoszenie o konkursie na w/w stanowisko znajduje się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Opocznie w zakładceOFERTY PRACY: Oznaczenie konkursu: A.1101.6.2025

Miejsce pracy:

Opoczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka Klubu Fitness

  • 15 gru 2025

  • Medicover Fitness & Gym

  • Radom, Andrzeja Struga 73

Forma zatrudnienia: B2B (kontrakt gospodarczy) Wymagane doświadczenie : Obsługa klienta Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb, 3/4 etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków! Czym...

Asystent / Asystentka Managera

  • 15 gru 2025

  • JustGYM

  • Dąbrowa Górnicza

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczna własna działalność) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i...

Asystent sędziego

  • 15 gru 2025

  • Sąd Rejonowy w Elblągu

  • Elbląg

Prezes Sądu Rejonowego w Elblągu ogłasza konkurs na 2 wolne stanowiska asystenta sędziego w Sądzie Rejonowym w Elblągu w wymiarze pełnego etatu oraz 1 w wymiarze 0,75 etatu.Nabór do 29.12.2025 r.Więcej informacji na temat naboru oraz dokumenty do pobrania...