• 04 paź 25
  • /
  • SĄD REJONOWY W KŁODZKU
SĄD REJONOWY W KŁODZKU
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Kłodzko
Numer: StPr/25/1074
OBOWIĄZKI:
Zakres czynności asystentów sędziów okresla art.155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001r. -Prawo o ustroju sądów powszechnych tekst jednolity Dz. U.z 2024r., poz 334 z póżn.zm.)oraz rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów (dz.U. z 2012 r.,poz.1270).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kłodzko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Od 01.11.2025 na okres stażu asystenciego .Po zakończonym stażu asystencikiego umowa o pracę na czas nieokreślony

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Podobne ogłoszenia:

Office Assistant

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i...

Asystent / Asystentka ds. Kadr

  • 29 paź 2025

  • BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

  • Warszawa

Twoje obowiązki: wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny) wprowadzanie i...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

  • 29 paź 2025

  • ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.

  • Zielona Góra

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do...