- 14 sie 25 /
- ABAKON BD Sp. z o.o.
- Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym.
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych w systemie finansowo-księgowym
- Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
- Wsparcie działu logistyki w zakresie faktur zakupowych
- Wsparcie w innych bieżących pracach działu księgowości, w tym bieżące czynności administracyjno-biurowe
- Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości
- Komunikatywność, umiejętności pracy w zespole
- Wykształcenie kierunkowe (rachunkowości i finanse lub w trakcie)
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Zaangażowanie i chęć rozwoju w dziale księgowości
- Mile widziane doświadczenie w księgowości
- Znajomość programu ENOVA będzie mile widziana
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Wsparcie i wdrożenie na stanowisko pracy
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez system szkoleń
- Praca w pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Umowa zlecenie lub współpraca w formie B2B
Podobne ogłoszenia:
Asystent ds. Księgowości i Obsługi HR (staż w biurze rachunkowym)
12 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Otwock
wstępna weryfikacja dokumentów księgowych księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość) analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń...
Asystent ds. Księgowości i Obsługi HR (staż w biurze rachunkowym)
12 wrz 2025
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
wstępna weryfikacja dokumentów księgowych księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość) analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń...
Asystent / Asystentka księgowości
12 wrz 2025
KDK Sp. z o.o.
Warszawa
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi, delegacje). Zarządzanie obiegiem dokumentów, ich weryfikacja i archiwizacja zgodnie z przepisami. Przygotowywanie danych do deklaracji ZUS i podatkowych (we współpracy z główną księgową)....
Komentarze