- 17 paź 25 /
- ABAKON BD Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym.
- Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych w systemie finansowo-księgowym.
- Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
- Wsparcie działu logistyki w zakresie faktur zakupowych.
- Wsparcie w innych bieżących pracach działu księgowości, w tym bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania:
- Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości.
- Komunikatywność, umiejętności pracy w zespole.
- Wykształcenie kierunkowe (rachunkowości i finanse lub w trakcie).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Zaangażowanie i chęć rozwoju w dziale księgowości.
- Mile widziane doświadczenie w księgowości.
- Znajomość programu ENOVA będzie mile widziana.
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point).
Oferujemy:
- Wsparcie i wdrożenie na stanowisko pracy.
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez system szkoleń.
- Praca w pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Umowa zlecenie lub współpraca w formie B2B.
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. dokumentacji i rozliczeń
29 paź 2025
Value Engineering Sp. z o.o.
Warszawa
Zakres obowiązków: Tworzenie i weryfikacja umów pracowniczych oraz cywilnoprawnych. Współpraca z działami kadr, finansów i administracji. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i rozliczeń. Przygotowywanie zestawień i raportów dla wewnętrznych...
Asystent / Asystentka w Departamencie Obsługi Księgowej
24 paź 2025
Starlit Accounting sp. z o.o.
Wrocław
Twój zakres obowiązków: Realizacja zadań administracyjnych w Departamencie Obsługi Księgowej, Tworzenie raportów, zestawień, analiz, pism oraz wniosków, Kontakt z urzędami, Koordynacja działań windykacyjnych, Inne bieżące prace. Nasze wymagania: Sprawna...
Asystent do spraw księgowości
20 paź 2025
Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
Platerów
Gromadzenie i segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju. Weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. Wprowadzanie faktur do systemu księgowanie, dekretowanie faktur i innych dokumentów księgowych. Archiwizowanie dowodów...

Komentarze