• 27 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Asystent kierownika operacyjnego
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska
Numer: StPr/25/1363
OBOWIĄZKI:
Pomoc w dopinaniu kontraktów z klientami, umawianie spotkań Zarządu w celu poszerzenia działalności, pomoc w szukaniu rozwiązań aby ukończyć projekty zgodnie z założeniem; praca w branży związanej z naprawą i konserwacją sprzętu telekomunikacyjnego.Forma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w godzinach od 8.00-16.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: chiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogolnokształcące biegła obsługa komputeraznajomosć języka chińskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie do kontaktów z przełozonym oraz klientami firmy

Miejsce pracy:

Nowa Wieś Wrocławska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne ogłoszenia:

Młodszy asystent/asystent/starszy asystent

  • 09 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

  • Wałbrzych

Nazdór nad zgodnością i tworzenie dokumentacji zgodnie z aktualnymi przepisami prawa opracowywanie danych statystycznych, prowadzenie sprawozdawczości z działalności RCKIK oraz przesyłanie jej do Instytutu Hematologii, Transfuzjologii, Narodowego Centrum Krwi...

Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)

  • 09 maj 2025

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Głogów, „Galeria Glogowia“

Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi...

Asystent / Asystentka

  • 09 maj 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Głogów

Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy,...