• 07 maj 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Asystent kas samoobsługowych
Miejsce pracy: Wasilków
Numer: StPr/25/1001
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe


Wymagania inne:

Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym,aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia,zapał i chęci do pracy,ukierunkowanie na klienta,Oferujemy:umowa o pracę,niezbędne szkolenia,atrakcyjne benefity,przyjazną atmosferę w pracy

Miejsce pracy:

Wasilków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka z językiem niemieckim (k/m)

  • 09 maj 2025

  • ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K

  • Głogów, „Galeria Glogowia“

Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z innymi...

Asystent / Asystentka

  • 09 maj 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Głogów

Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wsparcie innych działów firmy,...

Asystent do spraw księgowości

  • 09 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

  • Sandomierz

- katalogowanie i archiwizacja dokumentów- wpisywanie danych do programu księgowego- bieżąca archiwizacja zmian podatkowych- przygotowanie korespondencji Wymagania inne: -Oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ osoby...