• 20 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Asystent kas samoobsługowych
Miejsce pracy: Strzelce Krajeńskie
Numer: StPr/25/0169
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

[Inne] : Nasze wymagania:aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym,aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia,zapał i chęci do pracy,ukierunkowanie na klienta,Oferujemy:umowa o pracę,niezbędne szkolenia,atrakcyjne benefity,przyjazną atmosferę w pracy

Miejsce pracy:

Strzelce Krajeńskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

  • Lidzbark Warmiński

Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu...

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

  • Dobre Miasto

Wsparcie działu księgowości, docelowo księgowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości

Asystent -terapeuta

  • 10 maj 2025

  • Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

  • Olsztyn

Świadczenie osobom starszym usług opiekuńczo-terapeutycznych; rozpoznanie możliwości oraz ograniczeń w funkcjonowaniu osoby starszej wynikające z rodzaju i stopnia niepełnosprawności; dobieranie metody, techniki, narzędzia i formy realizacji działań...