• 13 kwi 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Asystent kas samoobsługowych
Miejsce pracy: Lubań
Numer: StPr/25/0175
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych;-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami;-utrzymanie czystości w miejscu pracy;-dbanie o ekspozycję towarów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Uprawnienia: Handel - książeczka sanitarno - epidemiologiczna


Wymagania inne:

Nasze wymagania:-aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,-wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym,-aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia,-zapał i chęci do pracy,-ukierunkowanie na klienta,Oferujemy:-umowa o pracę,-niezbędne szkolenia,-atrakcyjne benefity,-przyjazną atmosferę w pracy.

Miejsce pracy:

Lubań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

  • Zamość

Kontrola dokumentów pod względem merytorycznym i finansowym,dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami,wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami,księgowanie wyciągów bankowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim

  • Borownica

pomoc przy przygotowaniu sprzwpodzańfinansowychpod względem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie danych do systemu księgowego i obsługiwanie urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:

Asystent do spraw księgowości

  • 10 maj 2025

  • Miejski Urząd Pracy w Lublinie

  • Lublin

Zakres zadań wg programu stażu.Godziny odbywania stażu: 07:00-15:00.Staż finansowany ze środków FP. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Termin rozpoczęcia stażu zostanie ustalony po zakończeniu rekrutacji....