• 02 cze 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Asystent działu marketingu (fp)
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/25/0575
OBOWIĄZKI:
- współpraca przy tworzeniu i wdrazaniu strategii marketingowej firmy- tworzenie i redagowanie treści marketingowych, takich jak artykuły, wpisy na blogu,- koordynacja działań w mediach społecznościowych oraz monitorowanie ich efektywności analiza rynku oraz działań konkurencji- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych- przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby działu komercyjnego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka ds. Kontraktów Budowlanych

  • 01 lip 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Wspieranie kierownika projektu w realizacji bieżących zadań Opracowywanie i analiza umów oraz dokumentów kontraktowych Kontrola zgodności realizacji projektów z zapisami kontraktu Tworzenie zestawień i rozliczeń z podwykonawcami Kontakt z klientami oraz...

Asystent lekarza weterynarii

  • 30 cze 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

  • Chojna

wykonywanie zabiegów sanitarno-weterynaryjnych; wykonywanie podstawowych badań analitycznych tkanek i płynów; poskramianie, unieruchamianie i kładzenie zwierząt oraz przygotowywanie pola operacyjnego, asystowanie przy zabiegach weterynaryjnych i chirurgicznych...

Asystent do spraw księgowości

  • 30 cze 2025

  • Biuro rachunkowe Anna Lębryk

  • Księżpol

Wprowadzanie dokumentów do programu OPTIMA, Sporządzanie dokumentów w programie PŁATNIK, obsługa WORD i EXCEL Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: znajomość programu OPTIMA oraz PŁATNIK Wymagania inne: mile widziane doświadczenie...