• 09 sie 25
  • /
  • ABAKON BD Sp. z o.o.
Asystent ds. Księgowości
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe),
  • kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,
  • wystawianie faktur i dokumentów magazynowych,
  • utrzymanie i archiwizacja dokumentacji,
  • wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • Podstawowa wiedza z prawa podatkowego i rachunkowości,
  • zdolności komunikacyjne i pracy zespołowej,
  • kierunkowe wykształcenie lub w trakcie (rachunkowość i finanse),
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie,
  • mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość ENOVA oraz MS Office.
Oferujemy:
  • Wdrożenie i wsparcie na stanowisku, możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia), pracę w stabilnej i pozytywnej atmosferze, elastyczne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

  • 08 sie 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

  • Wadowice

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.B. Zadania wykonywane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:1. Kontakt z klientem.2. Segregacja dokumentów.3. Pilnowanie terminów podatkowych. 4. Obsługa programu Płatnik. 5. Obsługa...

Asystent do spraw księgowości

  • 08 sie 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

  • Nowy Sącz

1. Zapoznanie z wewnętrznymi regulaminami firmy.2. Szkolenie BHP.3. Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego.4. Wysyłanie i odbieraniekorespondencji e-mailowej.5. Księgowanie dokumentów, prowadzenie akt osobowych.Staż w Nowym Sączu w godz. 8.00-16.00...

Asystent do spraw księgowości

  • 07 sie 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Pile

  • Piła

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie poprawności wprowadzania dokumentów do systemu księgowego,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,-...