- 10 lip 25 /
- ABAKON BD Sp. z o.o.
- Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe), kontrola formalna i rachunkowa dokumentów, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, utrzymanie i archiwizacja dokumentacji, wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe.
- Podstawowa wiedza z prawa podatkowego i rachunkowości, zdolności komunikacyjne i pracy zespołowej, kierunkowe wykształcenie lub w trakcie (rachunkowość i finanse), dobra organizacja pracy, zaangażowanie, mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość ENOVA oraz MS Office.
- Wdrożenie i wsparcie na stanowisku, możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia), pracę w stabilnej i pozytywnej atmosferze, elastyczne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, B2B).
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka działu księgowości
10 lip 2025
RETS Sp. z o.o.
Warszawa
Twój zakres obowiązków : Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu operacyjnego; Wystawienia faktur sprzedaży; Sprawdzanie poprawności danych zawartych na fakturach handlowych; Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Działu Księgowości;...
Asystent ds. księgowości i rozliczeń
09 lip 2025
Bank Spółdzielczy w Brańsku
Brańsk
praca dwuzmianowa odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych wystawianie faktur prowadzenie rozliczeń wykształcenie wyższe praca w systemie dwuzmianowym umiejętność pracy w zespole samodzielność oraz dobra organizacja pracy zapewniającej realizację...
Asystentka księgowej
08 lip 2025
BIURO RACHUNKOWE KRZYSZTOF ŁUKASIEWICZ
Nieporęt
Wykonywanie podstawowych zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji. Wprowadzanie dokumentów do systemu Zarządzanie dokumentacją księgową i jej archiwizacja. Współpraca z...
Komentarze