• 11 cze 25
  • /
  • Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Asystent ds. kontroli jakości
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/1121
OBOWIĄZKI:
fizyczna pomoc w procesie przyjmowania dostaw od kurierów, rozpakowywanie palet z urządzeniami, weryfikacja ilościowa zgodności dostaw, segregacja i znakowanie przyjętych towarów, zgłaszanie braków, uszkodzeń oraz niezgodności w dostawach, pobieranie urządzeń do testów zgodnie z wytycznymi Kierownika Działu Kontroli Jakości lub Lidera Kontroli Jakości, prowadzenie testów sprzętu w oparciu o dostępne aplikacje i obowiązujące procedury oraz instrukcje
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

System wynagradzania - godzinowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Podobne ogłoszenia:

Asystent / Asystentka ds. Kontraktów Budowlanych

  • 01 lip 2025

  • Klient portalu Praca.pl

  • Warszawa

Wspieranie kierownika projektu w realizacji bieżących zadań Opracowywanie i analiza umów oraz dokumentów kontraktowych Kontrola zgodności realizacji projektów z zapisami kontraktu Tworzenie zestawień i rozliczeń z podwykonawcami Kontakt z klientami oraz...

Asystent lekarza weterynarii

  • 30 cze 2025

  • Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

  • Chojna

wykonywanie zabiegów sanitarno-weterynaryjnych; wykonywanie podstawowych badań analitycznych tkanek i płynów; poskramianie, unieruchamianie i kładzenie zwierząt oraz przygotowywanie pola operacyjnego, asystowanie przy zabiegach weterynaryjnych i chirurgicznych...

Asystent do spraw księgowości

  • 30 cze 2025

  • Biuro rachunkowe Anna Lębryk

  • Księżpol

Wprowadzanie dokumentów do programu OPTIMA, Sporządzanie dokumentów w programie PŁATNIK, obsługa WORD i EXCEL Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: znajomość programu OPTIMA oraz PŁATNIK Wymagania inne: mile widziane doświadczenie...